Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Κυρ - Λιάνα μου


                                                Λαχανοψαραγορά δέκα του θεριστή
                                                του χαστουκόβλητου

Κυρ - Λιάνα μου
Εμείς εδώ στο ταράφι πολύ μας άρεσε το
τζέρτζελο με τη χαστούκα
Εξ’ ου και ρίχνουμε σκαμπίλια αναμετάξυ μας.

Μάλιστα, το Μαράκι το Μπάνικο, έχει αρπάξει μια φυλλάδα και κοπανάει όποιον δεν της κάθεται κι όποιος πελάτης της ζητήξει σκαμπιλοχάστουκα, τονε χρεώνει δεόντως, η ρουφιάνα

Ο Σταύρακας ο Σουλφαμίδας πόχει πάγκο φίσκα στο ραδισκοσέσκουλο δίνει δυο φούσκους τζάμπα με κάθε σακούλα!
Ουρά οι γριέντζες !!!!!!!

Η Σουλτάνα η τσιριμπίμ τσιριμπόμ ρίχνει απόνα
 νεροπότηρο φίσκα στις περαστικοί και μετά χρεώνει δύο ευρά το στέγνωμα.

Τι να κάνουμε, κυρ-Λιάνα μου;
Μη κοιτάς που εσύ που ξέρεις από διαδρομές υπόγειας αναρρίχησης
Από «Παιδί της Γαλάζιας Γενιάς» το γύρισες σε «Βουλευτίνα της Κόκκινης» και ο στόμας σου… τι να σου πω… αμάν αμάν  εμείς σε φοβόμαστε και δεν είμαστε οι μόνοι.

Μη κοιτάς που λένε γι’ αυτόν τον κασιδιάρη
 «ν’ αγιάσει η χερούκλα του»
είναι που πολλοί τον ζούλεψαν που δε το σκέφτηκαν πρώτοι.

Πάντως, ο Μπάμπης ο Έτσι θύμωσε γιατί λέει πως τας γυναίκας δεν τας βαρούν μηδέ με μπρόκολο. Αλλά δεν τον παραξηγάμε, ένεκα που αναφέρεται στας γυναίκας, κυρ-Λιάνα μου.

Εμείς όμως εδώ στο ταράφι, είμαστε με το μέρος σου, το οποίον αν το ταγκαλάκι την κάνει κατά δώθε θα τονε πάρουμε με τις μπανανόκουπες.
Κι άμα γουστάρεις, ρίξε παραγγελιά και θα περάσουμε απ’ τη βιλάρα σου στας Εκάλας και θα σου στείλουμε μισή ντουζίνα νταγκλαράδες να σε φυλάνε, που ανάγκη δεν έχεις αφού το ελληναριό σου πλερώνει και τη φύλαξη
          Περαστικά κυρ Λιάνα μου και μη του κρατάς κακία του χειροδίκη.
Αυτά τα συνηθίζουν αναμετάξυ τους τα αγοράκια
                             Με το μπαρδόν δια την ενόχλησις
Είναι που οι κόκκινες ψείρες μου γαργαλάνε τη γλώσσα

Άνευ εκτίμησις
Μέμος Περδίκουλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου